پلی اتیلن مازندران

پیام نوروزی پلی اتیلن مازندران

به نام آنکه هم یاد است و هم یادگار

بهار … فصل رویش است ، موهبتی است که ما ایرانیان گرامی اش می داریم و شروعی تازه از زندگی مان را با آن آغاز می کنیم .

اگر نوروز … تنها ، روزی بود در میان روز هایی که چرخ بی درنگ فلک پدیدشان می آورد ، گرامیداشت آن بیهوده و عبث می نمود و اگر ظاهر بهار را که فصل نو شدن است در کنار باطن آن قرار دهیم ، حقایق عالم هستی آشکار می گردد .

پس هدف ما در بهار ، باید تاسی از طبیعت باشد … در جوان شدن و نو شدن !

رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو ، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است ، آینده ای که همه امیدواریم و باید که بهتر از گذشته باشد .

شایسته است که همزمان با فرا رسیدن نوروز و آغاز زمان تغییر ، با هم و برای هم و به یاد هم دست به دعا برداریم و از آفریدگار دو عالم بخواهیم که :

ای گرداننده ی دلها و دیه ها ، ای تدبیرگر شب ها و روز ها ، ای دگرگون کننده ی سال ها و حال ها ، حال ما را به بهترین حال بگردان .

پیام نوروزی پلی اتیلن مازندران

باز هم سالی دگر گذشت و سالی دیگر در پیش رو …

اکنون که در این سال نو ، وظیفه داریم در پلی اتیلن مازندران ، نو شدن خود را با همراه با نو شدن کل عناصر طبیعت به تصویر کشیم .جا دارد که از کلیه زحمات مدیران و کارشناسان کنونی و همچنین سالیان دور و نزدیک با همت و استقامت ، چنین پتانسیل قابل اعتنایی را ایجاد نموده اند ، قدردانی نمائیم و بدانیم که در پایه ریزی و بستر سازی حاصله ، زحمات این عزیزان نباید نا دیده انگاشته شود .لذا بایسته و شایسته است ، که بهترین و نیکوترین اقبال را از قادر متعال برای این بزرگواران طلب نمائیم.

در سال پیش رو همزمان با موسم نو شدن ها ، بدون شک توجه عمیق به موهبت های ذاتی و واقعیت های موجود ، روحیه تلاشگرانه ما را در انجام امور محوله و فعالیت ها دو چندان می کند . ما به این روحیه مضاعف در راه رسیدن به اهداف متعالی و ایفای نقش در راستای رسالت خطیرمان نیاز فراوان داریم.

خدمت به مشتری همه چیز است ، خیر ما و سعادت سازمان ما در گرو خشنودی ذینفعان و مشتریان ماست.

در این سال نو … یادمان باشد که زیبایی های کوچک را دوست بداریم ، حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند !

یادمان باشد که دیگران را دوست بداریم آنگونه که هستند ، نه آنگونه که می خواهیم باشند !

یادمان باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگریم ، که ما اگر خود ، با خویشتن خویش آشتی نکنیم ، هیچ کس نمی تواند ما را با خود آشتی دهد !

یادمان باشد که خودمان با خودمان ، مهربان باشیم ، زیرا شخصی که مهربان نیست ، نمی تواند با دیگران مهربان باشد .

برایتان در آغازین روز سال نو و در این فرصت نو ، شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن ، آرزومندیم .

 

دکتر علی خدابنده

پیام نوروزی پلی اتیلن مازندران